راهنمای انتخاب کولر گازی مناطق مرطوب

شما اینجا هستید:

راهنمای انتخاب کولر گازی مناطق مرطوب

کشور ایران جزو کشور هایی است که تنوع آب و هوایی بالایی دارد. در برخی از مناطق حتی تابستان ها نیز احساس سرما خواهید کرد. این در حالی است که در این کشور 4 فصل در زمستان نیز می توانید در مناطق جنوبی کولر گازی روشن کنید. اما اگر در مناطق مرطوب زندگی می کنید و به دنبال خرید کولر گازی مناسب برای خود هستید راهنمای انتخاب کولر گازی مناطق مرطوب را از دست ندهید.

راهنمای انتخاب کولر گازی مناطق مرطوب در چند قدم

در خصوص راهنمای انتخاب کولر گازی مناطق مرطوب باید بگوییم که به چندین نکته باید دقت کنید. در مورد هر کدام از این نکات که باید به آن ها توجه داشته باشید در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد.

دقت به نوع کمپرسور

همان طور که می دانید این روز ها انواع کمپرسور های اسکرول، پیستونی و روتاری در کولر گازی ها استفاده می شود. اما کولر گازی مناطق مرطوب مجبور نیست به شدت مناطق گرم سیری کار کند. در نتیجه می توانید از کولر گازی با کمپرسور روتاری استفاده کنید که هم در مناطق گرم سیر و هم در مناطق سرد سیر بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد.

دقت به برچسب انرژی

توصیه می کنیم در هنگام خرید کولر گازی مناسب برای مناطق مرطوب علاوه بر کمپرسور به داشتن کیت اینورتر دقت کنید. زیرا به کاهش مصرف انرژی بسیار کمک خواهد کرد. برچسب مصرف انرژی میزان بهینه بودن مصرف را نشان می دهد. بدون شک کولر گازی که دارای برچسب انرژی A+++ می باشد بهترین و کم مصرف ترین نوع خود خواهد بود.

امکانات کاربردی

یکی دیگر از مسائل مهم در راهنمای انتخاب کولر گازی مناطق مرطوب دقت به امکانات کاربردی است. در هنگام خرید حتما دقت کنید که کولر گازی شما دارای فیلتر هوا، قابلیت گرمایشی، صفحه نمایش، کنترل از راه دور و همچنین گارانتی معتبر باشد.

پایان جست و جو

فروشگاه گری ایرانیان در شهر مرزی بانه جهت رفاه تمام هموطنان عزیز، انواع کولر گازی مناطق مختلف را در اختیار شما قرار داده است. می توانید کولر گازی و داکت اسپلیت مناسب مناطق خود را انتخاب کنید. اگر به راهنمایی نیاز داشتید، با مشاوران ما در تماس باشید. گری ایرانیان پایانی برای جست و جو های شما خواهد بود.

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید