عوارض خوابیدن زیر باد کولر

شما اینجا هستید:

با گرم شدن هوا به این فکر خواهیم کرد که دیگر زمان روشن کردن کولر فرا رسیده است. باد خنک کولر که در خانه می پیچد حس خوبی را به شما القا می کند. اما این تنها یک جنبه از استفاده از کولر است. بدون شک عوارضی نیز وجود دارند. در این مطلب گری ایرانیـــان به بیان عوارض خوابیدن زیر باد کولر می پردازیم.

خوابیدن زیر باد کولر

خوابیدن زیر باد کولر شاید بتواند شما را از تحمل گرمای تابستان نجات دهد. اما آیا به این نکته فکر کرده اید که ممکن است قرار گرفتن در معرض وزش مستقیم باد کولر برای سلامتی شما می تواند مضر باشد؟

بسیاری از ما دچار مشکلاتی می شویم که شاید فکر کنیم عادی هستند. اما در واقع می توانند ناشی از سبک زندگی اشتباه خودمان باشند. در این جا به بیان برخی از عوارض خوابیدن زیر باد کولر می پردازیم.

خوابیدن زیر باد کولر و سر درد های مداوم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که صبح های تابستان را با سر درد از خواب بیدار می شوید. در حالی که تمام شب کولر روشن بوده است و شما را از شر گرما نجات داده است بر روی بدن شما نیز تاثیر گذاشته و باعث ایجاد سر درد شده است.

عوارض خوابیدن زیر باد کولر

گرفتگی عضلات

قرار گرفتن در معرض باد کولر سبب گرفتگی ماهیچه ها می شود. هوای غیر طبیعی که وسایل سرمایشی ایجاد می کنند برای بدن قابل تحمل نیست. همین امر سبب می شود ماهیچه ها به این سرمای غیر طبیعی واکنش نشان دهند. از این رو دچار گرفتگی می شود.

سرماخوردگی های مکرر

زمانی که کولر شما به صورت مداوم روشن است دیگر لازم نمی بینید پنجره ها را باز کنید. اشتباه خطرناکی که ممکن است بسیاری از شما مرتکب شوید. کولر هوا را در کل خانه به گردش در می آورد. از این رو اگر ویروسی وجود داشته باشد آن را در کل خانه به جریان در می آورد و به صورت مکرر در خانه منتشر می شود. همین امر ویروسی مانند سرماخوردگی را مداوم به شما متنقل می کند.

عوارض خوابیدن زیر باد کولر

از بین رفتن رطوبت هوا

روشن ماندن مداوم کولر در محیط رطوبت را از بین میرد. رطوبت هوا نقش مهمی در فرایند تنفسی انسان دارد. اما نبود رطوبت به معنی کاهش اکسیژن و رقیق شدن هوا است. همین امر سبب ایجاد مشکلات تنفسی برای شما خواهد شد.

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید