مناسب‌ترین کولر گازی برای محیط های متراژ بالا

شما اینجا هستید:

همیشه که پیش نمی آید در یک خانه کوچک زندگی کنیم. حتی ممکن است در جایی کار کنیم که بسیار بزرگ باشد. این ها به کنار ممکن است صاحب مجموعه ای باشیم که متراژ بالایی داشته باشد. اما چطور باید کولر گازی مناسب برای محیط های متراژ بالا را انتخاب کنیم؟ در این مطلب گری ایرانیان به بررسی این موضوع می پردازیم. اگر فکر می کنید برای محیط بزرگی که در اختیار دارید نمیدانید کدام نوع کولر گازی مناسب است این مطلب را از دست ندهید.

کمپرسوری قدرتمند

اولین چیزی که در هر کولر گازی باید در نظر داشته باشید کمپرسور آن است. این کمپرسور است که قدرت موتور و سایر بخش ها را تعیین می کند. در نتیجه با توجه به منطقه آب و هوایی که زندگی می کنید کمپرسوری انتخاب کنید که کولر گازی با استفاده از آن بتواند به خوبی محیط را خنک کند.

خرید یک کولر گازی توان بالا را امتحان کنید

یکی از راه های خرید کولر گازی مناسب برای محیط های متراژ بالا انتخاب کولر گازی با توان بالا است. در این نوع می توانید کولر گازی توان بالا خریده و با استفاده از کانال کشی به سایر بخش ها آن قسمت ها را نیز خنک کنید. اما چرا ما کانال کشی را پیشنهاد می کنیم؟

پنل داخلی کولر گازی را معمولا در یک قسمت خانه مانند پذیرایی یا هال نصب می کنند. اما اتاق ها از هوای خنک کافی بی بهره خواهند بود. برخی اوقات نیز این امکان وجود ندارد که همیشه درب اتاق ها باز باشد تا هوای خنک کولر گازی به آن ها نیز وارد شود. در نتیجه کانال کشی به طور یکسان هوا را منتقل می کند.

به اینورتر بودن دقت کنید

اگر قرار است یک کولر گازی مناسب برای متراژ بالا خریداری کنید. به داشتن اینورتر در آن دقت کنید. کولر گازی هایی که مجهز به کیت اینورتر هستند به نسبت مدل های بدون اینورتر مصرف بسیار کمتری داشته و می توانید روی طول عمر بیشتر آن ها حساب کنید.

گری ایرانیان چطور می تواند به من کمک کند؟

فروشگاه گری ایرانیان دارای سال های تجربه در زمینه فروش کولر گازی است. همچنین این شرکت دارای بیش از 10 متخصص در زمینه انواع سیستم های تهویه مطبوع است که می توانند به شما در انتخاب بهترین کولر گازی با بهترین برند کمک کنند. کافی است متراژ خانه خود را به ما بگویید تا ما به شما در انتخاب آن کمک کنیم.

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید
kocaeli web tasarım ajansı istanbul web tasarım ajansı ankara web tasarım ajansı izmit web tasarım ajansı gebze web tasarım ajansı izmir web tasarım ajansı kıbrıs web tasarım ajansı