نحوه نصب داکت اسپلیت

شما اینجا هستید:

در این مقاله می‌خواهیم شما را با چگونگی نصب داکت اسپلیت آشنا کنیم با ما همراه باشید.

برای نصب ،ابتدا باید یک مکان مناسب برای قرار دادن کندانسور در نظر بگیرید چرا که با قرار گرفتن آن در مقابل آفتاب و یا روی زمین قرار گرفتن آن باعث اختلال در عملکرد آن خواهد شد.

سپس بهتر است که مرحله نصب هواساز اسپلیت را توضیح دهیم که باید یک تیکه از سقف کاذب که درون راه رو و یا یک مکان که نیاز به آرامش زیاد ندارد را در نظر بگیریم و آن را به صورت حرفه ای درون سقف جا گیر کنیم پس از آن باید کانال کشی به تمام اتاق‌ها و … انجام شود.

در مرحله بعدی از نحوه نصب باید کندانسور و هوا ساز به وسیله لوله‌های مسی و پلاستیکی به یکدیگر وصل شوند.

و در مرحله بعدی باید به درستی برق آن را وصل کنید و آن را امتحان کنید در صورتی که مشاهده کردید به درستی کار می‌کند و صدای عجیب نشنیدید نصب به درستی انجام شده است.

نحوه نصب داکت اسپلیت

نصب، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت

نصب، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت یک کار تخصصی است و هر کسی قادر به انجام آن نیست و امکان این وجود دارد که افراد بی تجربه نتوانند آن را به درستی انجام دهند و به دستگاه شما آسیب برسانند.

تعمیر اسپلیت در صورتی باید انجام شود که با مشکل جدی از جمله خنک نکردن، گرم نکردن، ایجاد صدای زیاد و … رو به رو شود.

درباره سرویس اسپلیت باید بگویم که سرویس این دستگاه هر شش ماه یک بار باید انجام شود چرا که مانند کولر گازی و سایر وسایل برقی دچار اختلال خواهد شد و آن زمان باید با هزینه بیشتری باید تعمیر آن انجام شود.

سرویس داکت اسپلیت شامل تعویض فیلترها، روغن کار قطعات متحرک مانند موتور و پروانه و …، پاک کردن گردو غبار از روی کویل‌های آن و … می‌باشد.

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید
kocaeli web tasarım ajansı istanbul web tasarım ajansı ankara web tasarım ajansı izmit web tasarım ajansı gebze web tasarım ajansı izmir web tasarım ajansı kıbrıs web tasarım ajansı