کولر گازی های جدید و امکانات نوین آن ها

شما اینجا هستید:

کولر گازی های جدید و امکانات نوین آن ها

به این فکر کرده اید که امکانات موجود در کولر گازی های جدید تا چه حد تاثیر گذار بوده اند؟ امکانات فوق العاده ای که کارایی و عمر آن ها را بیش از پیش افزایش داده اند. در کنار ما باشید تا شما را با برخی از امکانات نوین در کولر گازی ها آشنا کنیم که در کولر گازی های قدیمی نمی توانید آن ها را یافت کنید.

کولر گازی های جدید: کیت اینورتر

اولین مورد در این لیست ما کیت اینورتر است. تقریبا مهم ترین بخش در کولر گازی های نوین است. به کمک اینورتر جریان برق مصرفی پایدار تر شده و خبری از مصرف بی رویه برق نخواهد بود.

کولر گازی های جدید: کمپرسور های دوگانه

با وجود کمپرسور های دوگانه دیگر لازم نیست تا مدام وقت خود را برای تنظیم دمای محیط صرف کنید. این کمپرسور به طور هوشمندانه به تعیین دمای مناسب برای شما می پردازد. در ضمن مصرف این نوع کمپرسور بسیار پایین بوده و عمر بیشتری به نسبت سایر کمپرسور ها دارد.

فیلتر های هوشمند

به عنوان کسی که ساعت ها در خانه نشسته است چقدر به هوایی که تنفس می کنید اهمیت می دهید؟ شرکت های تولید کننده کولر گازی های جدید به کیفیت هوای ورودی بسیار اهمیت داده اند. از این رو سعی کرده اند از انواع فیلتر های هوشمند از جمله فیلتر های هپا و پلاسما استفاده کنند. این نوع فیلتر ها مستقیم ذرات گرد و غبار و ویروس ها و میکروب های موجود در هوا را گرفته و تمامی ریز گرد ها را حذف می کنند. از این رو هوایی که تنفس می کنید شما را از خطر هر گونه بیماری و آلرژی احتمالی دور می کند.

صدای بسیار کم

به لطف فناوری های نوینی بدنه های عایق کاری شده کولر گازی های جدید می توان انتظار داشت که پنل های داخلی آن ها بسیار کم صدا تر از نسل پیشین خود عمل کنند. صدای برخی از این کولر گازی ها در محدوده 19 الی 46 دسی بل بوده و تقریبا شنیده نمی شوند.

حالت سرمایش سریع

امکان دارد زمان هایی کولر گازی خود را خاموش کرده باشید و روز ها این روند خاموش بودن ادامه داشته باشد. از این رو خنک کردن خانه آن هم با سرعت هرچه تمام تر می تواند یک آپشن حرفه ای برای کولر گازی ها تلقی شود. کولر گازی های نسل جدید با امکان خنک کنندگی سریع می توانند محیط خانه را در کمتر از 30 دقیقه به سطح مورد نظر کاربر برسانند.

فروشگاه گری ایرانیان در بانه سعی می کند کولر گازی هایی را به مخاطبان و مشتری های خود عرضه کند که این امکانات و فراتر از آن ها را ارائه کند. اگر به کمک نیاز داشتید با ما در تماس باشید.

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید