گارانتی و خدمات گری ایرانیان

شما اینجا هستید:
گری ایرانیان از خدمات پس از فروش (گارانتی) شرکت نوین سرویس استفاده میکند.

✔ گروه فن آوران و فني كاران نوین سرويس با انجام و ثبت خدمات در طي ٢٤ ساعت شبانه روز با نام و لوگوي نوین سرويس به منظور نگهداشت و خدمات پس از فروش لوازم خانگي اعم از نصب و راه اندازي و تعمييرات لوازم خانگي ( انواع كولرهاي گازي ، انواع لباسشويي و ظرفشويي ، انواع تلويزيون هاي ال اي دي، مايكرويوو و جارو برقي …) تاسيس گرديد.
✔ شركت خدماتي نوین سرويس با بيش از 5 سال سابقه كاری و داشتن بيش از ١٠٠٠ تكنسين مجرب و كار آزموده در تمام شهرهاي ايران در زمينه نصب و راه اندازي و تعميرات لوازم خانگي آماده خدمتگذاري به تمام هموطنان و شهروندان و همکاری با فروشگاه ها و وارد کنندگان لوازم برقی و خانگی و … میباشد.
✔ لوگو و اسم اين شركت (نوین سرويس) ثبت رسمي گشته و كليه حقوق ثبتي و معنوي آن محفوظ و هرگونه تقليد يا كپي از نام ، لوگو و موارد ذينفع اين شركت پيگرد قانوني خواهد داشت .
تجربه و کیفیت خدمات ما ضمانت اعتماد و اطمينان شما خواهد بود.
با نوین سرويس دیگر نگران لوازم خانگی خود نباشید و در هر لحظه و هر کجای ایران با آرامش و اطمينان خاطر خدمات با کیفیت را از ما بخواهید.

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش نوین سرويس

  1. بهره مندی از مزایای پوشش تعویض کالا.
  2. حُسن سابقه در پشتیبانی از 11 هزار مشترک.
  3. خدمات پس از فروش مورد تأیید توسط متخصصان، مجامع و اتحادیه ها.
  4. استفاده از قطعات اورجینال در دوره خدمات و پس از آن.
  5. گستره پهناور مناطق تحت پوشش به پشتوانه 1000 نمایندگی در سراسر ایران.
  6. دارای گواهینامه ISO 9001:2008 در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش.
  7. کیفیت بالای خدمات پس از فروش به گواه 15 سال سابقه حضور درخشان در ارایه خدماتی استاندارد و شایسته مشتریان برندهای برتر.
مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید
kocaeli web tasarım ajansı istanbul web tasarım ajansı ankara web tasarım ajansı izmit web tasarım ajansı gebze web tasarım ajansı izmir web tasarım ajansı kıbrıs web tasarım ajansı