۵ نشانه عمده بروز رسانی کولر گازی

شما اینجا هستید:

هنگامی که هوا رو به گرمی می رود شما یک سیستم تهویه مطبوعی می خواهید که موثر باشد و در طول فصل گرما در خانه خنک بمانید، آیا کولر گازی شما قابل اعتماد است؟ آیا کولر گازی شما کارآمد است؟ آگر به اندازه کافی کارآمد و قابل اعتماد نباشد چه باید کرد؟ در این مقاله به ۵ نشانه بروز رسانی کولر گازی خواهیم پرداخت.

۱ – تفاوت دما در خانه شما وجود دارد؟

یک سیستم تهویه مطبوع به خوبی کار می کند باید دما را در تمام اتاق های خانه شما تنظیم کند. بنابراین، اگر شما زمانی که در اتاق ناهار خوری هستید احساس گرما می کنید و زمانی که در اتاق نشیمن هستید احساس سرما می کنید، سیستم تهویه مطبوع شما بهره وری خود را از دست داده است. اختلاف دما در اتاق های مختلف ممکن است به دلیل کانال مسدود یا آسیب دیده باشد. همچنین ممکن است تهویه مطبوع شما متناسب با فضای خانه شما نباشد و کوچکتر باشد. جایگزینی آن با یک دستگاه جدید، تأمین کننده قابل اعتماد تهویه مطبوع در تمام اتاق ها را تضمین می کند.

۲ – شما باید فریاد بزنید تا صدایتان را بشنوند؟

آیا شما نیاز دارید صدای خود را بالا ببرید تا در خانه شنیده شود؟ البته که نه! اگر سیستم تهویه مطبوع شما صداهای عجیب و غریب می دهد ممکن مشکلی در اتصالات آن بوجود آمده باشد. سیستم هایی که برای سال ها استفاده شده اند، کارایی اجزای و اتصالات آن را کاهش می یابد. که باعث می شود شما صداهای عجیب می شنوید. در این حالت شما باید با یک تعمیرکار متخصص کولر گازی تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند، اگر برطرف نشد ، باید یک کولر گازی جدید خریداری نمایید.

۳ – کولر گازی شما قدیمی است

آیا می توانید سالی که سیستم تهویه هوا را نصب کرده اید را به خاطر بیاورید ؟ اگر نه، واحد شما تا به حال به پایان عمر مفید آن دست یافته است. متوسط عمر یک سیستم کولر گازی و داکت اسپلیت که به خوبی نگهداری می شود، حدود یک دهه یا بیشتر بسته به کیفیت آن است. با این حال، اگر کولر گازی شما بیش از ده ساله باشد، شروع به ناکارآمدی می کند. جایگزین آن با یک مدل جدید با برچسب انرژی A پیشنهاد میشود. معمولا سیستم هایی که برای بیش از ده سال مورد استفاده قرار می گیرند، تمایل به مصرف انرژی بیشتری نسبت به موارد جدید دارند.

۴ – هر روز یک مشکل جدید

این طبیعی نیست که سیستم کولر گازی و داکت اسپلیت شما هر روز یک مشکل جدید داشته باشد، با تعمیر و نگهداری منظم یک سیستم تهویه مطبوع و داکت اسپلیت باید سالها کارآمد باشد و بدون نیاز به تعمیر مجدد به کارایی داشته باشد. با این حال، اگر در معرض ناهنجاری های غیر طبیعی هستید و باید به طور منظم با تعمیرکار تماس می گیرید باید سیستم کولر گازی خود را ارتقا دهید. تا از آرامش در خانه لذت ببرید و در هزینه های انرژی صرفه جویی نمایید.

۵ – شما هزینه انرژی زیادی پرداخت می کنید؟

اگر یک واحد کارآمد نباشد، صورتحساب انرژی بدون تغییر در خواسته های خنک خانه شروع می شود.چنین تغییراتی نشان دهنده مشکل در بهره وری انرژی سیستم خنک کننده شما است. کانال های هوا را تمیز کنید و فیلتر های خود را تغییر دهید تا اثر بخشی دستگاه را بازیابی کنید. اگر باز هم مشکل داشتید سیستم ممکن است معیوب باشد. جای آن را با کولر گازی جدید عوض  کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید
kocaeli web tasarım ajansı istanbul web tasarım ajansı ankara web tasarım ajansı izmit web tasarım ajansı gebze web tasarım ajansı izmir web tasarım ajansı kıbrıs web tasarım ajansı