چگونه به تعادل دمای کولر گازی در هر اتاق برسید

شما اینجا هستید:
چگونه به تعادل دمای کولر گازی در هر اتاق برسید

چگونه به تعادل دمای کولر گازی در هر اتاق برسید

تابستان نزدیک است و کاربران خصوصا در مناطق مرکزی و جنوبی کشور این واقعیت را می دانند. دمای دلپذیر اردیبهشت به زودی جای خود را به روزهای سوزان و داغ خرداد خواهد داد. در کشور ما، گرم شدن کره زمین بیش از یک چالش بزرگ است. هنگامی که دمای سطح کشور به بالای 40 درجه می رسد، کولر گازی مؤثر و متعادل بسیار مهم است – به خصوص اگر بچه ها را در طول روز در خانه حضور دارند و یا شما در خانه ی خود کار می کنید – یا هر دو.

در بهار، هنگامی که مردم برای اولین بار واحدهای کولر گازی خود را روشن می کنند، متوجه عدم کار کرد صحیح کولر گازی خود می شوند. و یا اینکه آن طور که باید کولر گازیشان هوا را به طور متعادل خنک نمی سازد.

چگونه به تعادل دمای کولر گازی در هر اتاق برسید

دلایل زیادی برای تفاوت دما از یک قسمت از خانه به قسمت دیگر وجود دارد. دستیابی به تعادل دمای خنک در هر اتاق در خانه شما چالشی است که اغلب نیاز به تنظیم حرفه ای دارد. بسته به زمانی که خانه شما ساخته شده است، تعادل دمای کولر گازی ممکن است به دلایل مختلفی از بین رفته باشد. یکی از رایج ترین عواملی که به کاهش جریان هوا دامن می زند، شل شدن یا نشتی درزهای کانال است.

کانال ها، به خصوص در اتاق زیر شیروانی، در تابستان مستعد گرمای شدید (بیش از 45 درجه) هستند که باعث انبساط آنها و سپس انقباض آنها در هوای سردتر و زمستانی می شود. این فرآیند انقباض باعث ایجاد ترک هایی می شود که هوای خنک را نشت می کند.

در اینجا دلایل دیگری برای عدم تعادل دما کولر گازی وجود دارد:

  • دریچه های مسدود یا بسته – گاهی اوقات یک بازرسی ساده از خانه، دریچه هایی را که به دلایل نامعلومی به طور غیرقابل توضیحی مسدود یا بسته شده اند نشان می دهد. مسدود کننده هایی همچون مبلمان جابجا شده بسیار رایج است. دریچه ها در زمستان بسته می شوند و فراموش کردن آن ها برای باز شدن در تابستان رایج است.
  • افتادگی مجاری – با گذشت سال ها و ته نشین شدن خانه ها، مجاری ممکن است شروع به افتادگی کنند. اغلب شکاف هایی در کانال های آویزان ظاهر می شود و هوای خنک را در جایی که نباید آزاد می کند.
  • کانال های کم اندازه یا نادرست نصب شده – اگر کولر گازی شما در زمان شروع به درستی نصب نشده باشد، در نهایت با مشکلات تعادل روبرو خواهید شد. کانال کشی کم اندازه مشکلی است که بارها و بارها شاهد آن هستیم. هیچ بهانه ای برای آن وجود ندارد. با این حال، تا زمانی که سیستم تهویه مطبوع شما تعمیر نشود، تأثیر منفی خواهد گذاشت.
  • دورترین اتاق ها از تهویه مطبوع – هنگامی که واحد تهویه مطبوع در یک انتهای خانه قرار می گیرد و به عنوان مثال، یک دفتر کار در سمت دیگر خانه دارید، ممکن است برای رسیدن به تعادل دمایی مناسب با مشکلاتی مواجه شوید. به خصوص اگر اتاق مورد نظر رو به جنوب باشد و هر روز نور خورشید قابل توجهی دریافت کند. این مشکل به خصوص آزاردهنده ای است که تا زمانی که مجاری شما برای رسیدن به جریان هوای متعادل تنظیم نشده باشد، برطرف نمی شود.

سخن آخر چگونه به تعادل دمای کولر گازی در هر اتاق برسید

برای داشتن یک کولر گازی که بتواند نیاز شما را برطرف سازد در اولین اقدام خرید یک جنس مرغوب و با کیفیت است. که بتواند برای سالیان طولانی برای شما کار کرده و دمایی مطلوب را در تمامی فصول سال فراهم آورد.پیشنهاد ما برای شما در مورد یک کولر گازی پرتابل برای فضای مورد نظرتان استفاده از سیستم های برند گری است.

همانگونه که می دانید کولر گازی های برند گری یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین کولر گازی های شناخته شده در جهان اند. اما باید این نوع محصولات را از یک فروشگاه معتبر با تضمین اصالت کالا و همراه با گارانتی دریافت نمایید.

گری ایرانیان با سابقه چند ساله در زمینه فروش کولر گازی های برند گری می تواند به شما در این راه کمک نماید. برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تنها کافیست با شماره های درج شده روی صفحه تماس حاصل فرمایید.

 

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید
kocaeli web tasarım ajansı istanbul web tasarım ajansı ankara web tasarım ajansı izmit web tasarım ajansı gebze web tasarım ajansı izmir web tasarım ajansı kıbrıs web tasarım ajansı