کولر گازی با رادیاتور و کندانسور آبی یا طلایی

شما اینجا هستید:

موقع خرید گاهی با این گزینه رو به رو می شوید که کولر گازی اسپلیت با رادیاتور و کندانسور آبی رنگ بخرید یا طلایی رنگ یا آیا رادیاتور و کندانسور آبی ، طلایی ، زرد و یا سبز با هم اختلاف کیفیت دارد ؟

آلومینیم سفید یا نقره ای رنگ است. روی سطح آلومینیوم به مرور مواد شیمیای ،گرد و خاک و رسوب بعد باران نشست می کند.آلومینیوم بکار رفته در رایاتورها به مرور زمان دچار خوردگی خیلی سطحی می شود.

روی سطح آلومینیوم به مرور مواد شیمیای ، گرد و خاک و رسوب بعد باران نشست می کند.برای ممانعت و حفاظت بهتر از این خوردگی سطحی ،موادی را بر روی سطح صاف آلومینیوم اضافه و پاشش می کنند که مقاومت سطحی آن را بالا ببرند.این مواد اکثرا رنگی هستند.آبی ، سبز ، طلایی ، زرد و یا سفید و نقره ای.

هر شرکت با توجه به موادی که استفاده می کند رادیاتور و کندانسور کولر گازی و اسپلیت هایش رنگ خاصی می باشد و هیچ کدام مزیت خاصی نسبت به دیگری ندارد.بنابرین موقع خرید ، رنگ و جنس رادیاتور را می توانید از مزیت های کولر گازی و اسپلیت محسوب نکنید.

مقالات مرتبط
نظرات
جهت ارسال نظر ابتدا وارد شوید
kocaeli web tasarım ajansı istanbul web tasarım ajansı ankara web tasarım ajansı izmit web tasarım ajansı gebze web tasarım ajansı izmir web tasarım ajansı kıbrıs web tasarım ajansı